Fyller år snart. 6 dagar.

Idag måste jag ut, bara UT.
Känns som att sommarlovet bara kommer rinna iväg om jag håller på såhär. Det har bara börjat än som tur är:)
På Måndag fyller jag år, det blir skönt. akaul å få presenter å träffa vänner.
Hoppas det går lika snabbt att fylla 20 som att fylla 19:/ Fan vad avunsjuk jag är på alla som är 20:/
Inte får jag köpa ut heller på studenten, missar med en månad:( men men.



Its true, everything kills!




Jag saknar Åland, när jag och Micke var där. var underbart. Å är väl ännu finare på sommarn kan jag tro.

 Kolla bara, man blir helt till sig. Det här var på våren i år. Hur är det då nu? :=)


Jag å Micke kanske ska bowla idag, om han vaknar i tid:p (har vänt på dygnen) Han tror att han vinner men icke lilla gubben du vinner inte <3
Ringde Elli för ett atg sen, tänkte kila ner till hamncafét och fika med henne, var så otroligt länge sen jag träffade henne!" :(
Men inte svarar hon heller? Men får ringa igen.

För att gå till en sak till en annan, för typ 2 -3 veckor sedan berättade Micke att han köpt present åt mig, han som vet att jag är så nyfiken, man får itne säga sånt till mig:( jag blir galen då. Mamma gjorde likadant idag:/ usch vilken människa jag är!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0