Midsommar.

Var en trevlig kväll i år.
Det kom bara mer å mer folk, vilket var hur trevligt som helst:=)

Strax efter halv 7 grillade vi kött å massor av gott, redan då var man självklart full;)
Emelie å Richard tittade förbi, var kul å se henne igen.

Vi drack å hade det trevligt tills morgonen därpå där man märkte att alltför mycket saker hade försvunnit som tur var var det inte alltför dyrbart men det är itne så jäkla kul. ska man ha eget kylskåp med sig nuförtiden för att folk inte ska ta saker?
Blir så irriterad.. man blir så besviken när man känner människorna som är där.
Men men inget å göra åt det nu.

När jag kom upp på morgonen möter jag marcus som sitter på sidan å skriver på tangentbordet eftersom Micke ligger för (ligger under databordet) då avr klockan 20 i 9;)haha.
Vi städade å gjorde fint sen åkte vi ner till Nickis å åt en varsin pizza, hur god som helst var den!

Jag rekomenderar föresten att ni ska se Lucky number Slevin. Väldigt bra film.

Nu ska jag ner å gö lite mat så ha det bra vänner:=)











Kommentarer
Postat av: Zandra

HAHA, de e fan helt omöjligt att få normala bilder på mr Roos alltså! :p

2007-08-05 @ 21:24:05
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0