1 1/2 vecka kvar..

image25

Jaha, 3e veckan har börjat på unt, trivs fortfarande hur bra som helst!
Jag höll i pappas kamera häromdagen eftersom jag skulle hjälpa honom med ljuset på kameran..
Fick en chock, den avr ju så liten. kändes som om det fattades något. Var så tomt. kändes som en leksak, jämfört med UNT-kameran:D en vacker dag när jag är rik ska jag köpa en sån kamera:)
Inte tänkt på att det var en sån skillnad..
Sjukt igentligen.

Har haft bilder var å varannan dag nu i tidningen:) idag hade ag å i morrn tror jag de e en 4 st å i helgen blire också:)
Vill inte lämna unt, känns så ledsamt!:/
men har iaf 1 1/2 vecka kvar:)

Jag är så jävla trött om kvällarna, helt död är jag..som om jag avrt vaken fler adygn i rad.
Men är väl för att jag gör så mycke på dagarna å är koncentrerad hela tiden å stressad ibland.
Men desto mer jag gör desto lyckligar eär jag så ska inte klaga!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0