Kommer sakna er..

Veckans låt! Simple Plan - When you love someone.


Dagens lista.

(x) hångel | pussar (x)
( ) Morgonpigg | Morgontrött (x)
(x) högklackat | lågskor ()
( ) Piercing i naveln | piercing i läppen (x)
(x) Nybäddat | ikke nybäddat ( )
(x) MSN | Skype ( )
(x) förhållande | strul ( )
( ) finnar | fräknar (x)
(x) vit choklad | mörk choklad ( )
( ) ICA | Coop (x)
( ) surt | sött (x)
( ) lakrits | choklad (x)
( ) tuggumin | halstabletter (x)
(x) Kärlek | vänskap (x)
(x) Sova | äta ( )
( ) frukost | lunch (x)
( ) majs | gurka (x)
(x) ladda upp en bild | kolla på folks bilder (x)
( ) linser | glasögon (x)
( ) bevakare | vänner (x)
(x) småbarn | tanter ( )
( ) stockholm | göteborg (x)
(x) japan | kina ( )
(x) läppstift | läppglans ( )
( ) självmord | bilolycka (x)
(x) feber | ont i halsen ( )
( ) kallt | varmt (x)
( ) vatten | oboy (x)
(x) öl | saft ( )
( ) vinter | sommar (x)
(x) snö | regn ( )




Förutom att det blev lite strul med tid å bilder idag så var dagen helt okej.) Ganska mycket å göra idag på UNT..
Jag å mamma åkte till åhlens när jag kom hem å köpte en halvklänning typ:P svårt å förklara men fin iaf:) Sen åkte vi hem å träffade Micke sen ett tag å nu ligger jag här å ska se på prison break!:) härligt.

Men något som är mindre härligt är att jag ska sluta på UNT på fredag..fan vad sorgligt. älskar värkligen unt.
Alla är så goa å snälla.. nu när Nina vart ledig denna vecka har ja kommit mer nära Pelle, känner mig trygg med honom å alltid kul att lära någon annan ett program;) (photoshop) haha.

Alla är så öppna, lätta att prata me å skratta.

Håkan är bra, hur bra som helst. han får alla att skratta, har energi å gör arbetsplatsen till något bra, något att längta till!
jag insåg att jag värkligen hade mycket kvar att lära å kommer gå en lång väg fram till mitt yrke men det är det värt:)


Nu blir det Teneriffa på tisdag, längtar! Värme som steks på kroppen å kunna gå i tunna kläder, kommer ju sakna micke klart men får stå ut en vecka.

Nej nu e det Prion Break på gång. hej så länge!:.))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0