Unt

                image24




Jaha då har man gått igenom en hel vecka på UNT då..

Första dagen var HEMSK rent ut sagt. Träffade min handledare men lämnade mig å kändes som hela unt glodde på mig..
Visste inte om jag skulle gå på toa å gömma mig till morgonmötet börjad klockan 9 eller om jag skulle prata emd nån eller om dem kanske var upptagna..
skulle jag kolla upp? Ner?vänster,höger? Jag fick panik.

Till slut årdnade det upp sig å jag trivs som aldrig förr! arbetskamraterna är hur bra som helst, trevliga å öppna!
Har ett kontor där jag sitter å fixar iordning jobb, en RIKTIG kamera som jag är imponerad av. har fått ett sånt där fint kort för att komma in på unt, man känner sig lite viktigare nu:P

Har fått gjort massor av jobb i veckan som blivit publicerade, om du har läst unt har du kanske sett mitt namn där under någon bild:)
Nu ahr jag äntligen börjat fått gjort egna jobb på egen hand, har ju vart mycket med en annan fotograf å vart i bakrunden men också tagit kort men är ju itne samma sak..

Nästa vecka som min handledare uttryckte det "då kör vi i gång på riktigt!" å ska få vara med webbredaktörerna lite å sen får jag göra riktiga stora jobb på egen hand.. kan bli lite läskigt men det blir kul!

Älskar UNT, jag trivs här, stormtrivs. här vill jag jobba i framtiden. Vad kul att ha ett jobb där man värkligen kan skratta, ha kul å möta nya mäniskor varje dag, dela konstiga å roliga saker med sina arbetskamrater å man bara..trivs helt enkelt.
Där man bara kan flina varje dag.
Man kommer hem på kvällen å vill gå å lägga sig så man kan åka till unt igen. man vaknar på morgonen med ett leende på läpparna å vill komma iväg så fort som möjligt:)

Är då inte mitt val av praktikplats ganska bra?:)

Nu vet jag vad jag vill.. ska bli fotograf, jag ska.
Det är mitt nuvarande mål i livet å jag ska ämpa till dödens för att bli det!
Jag vet det har bara gått en vecka, men det känns så fruktansvärt bra å skönt att fota, att hålla i kameran, att ha min hobby som ett yrke!

Jag är bara lycklig just nu. Jag är inte stressad, jag jobbar på unt. det är bra just nu:)

Nä nu ska jag gå ner ett teg men ha det fint!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0