18 år. Grattis!

Har vart på 18årskalas idag hos min syssling:) grattis en gång till! en stor flicka som får gå på krogen.

Har precis suttit å skrivit klart 4 långa brev till min brevvän i gbg, älskar den tjejen.. vi är värkligen lika, vart med om samma saker, tycker lika å delar åsikter om precis allt:)
Det är underbart.

v.38 om 35 minuter..2 veckor kvar till min praktik! längtar som fan, bort från skolan å erlände.. men det påminner mig mera om prov, inlämmningar å föredrag innan praktiken som ska göras:s
hjälp mig någon? :/

Ibland önskar jag att livet inte vore så komplicerat.. att allt vore lätt. tyvärr är det inte det. Har så mycket att tänka på, förutom prov som är nu så ska prov göras sen förra året, massvis. suck:/

det är en del denna vecka framöver.

  • Måndag: utvecklingssamtal, massör, foto ida å Johan (antagligen)
  • Tisdag: ringa kajsas kök för intervju
  •  Onsdag: inget förutom skolfoto
  •  Torsdag: läkarbesök
  •  Fredag: festa antagligen
  • Lördag: bakfull
  • Söndag: Plugga,*


    Nej ska man sova då? Blir väl så.  hejdå vänner!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Låter som du har fullt upp, men de fixar du, de vet jag!

2007-09-17 @ 14:08:54
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: sara

jo jag gör nog det men är så trött på skolan:P

2007-09-18 @ 12:08:51
Postat av: Zandra

Jo, jag vet hur det känns!

2007-09-18 @ 21:11:19
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0