sjuk fortfarande, bajs-tjejen

HATAR å va sjuk...trodde det bara va nånting över dan som skulle gå över, icke det.. blev värre på torsdagen sen fortsatte det. är fortfarande sjuk idag men bättre trots allt...

inte bara att man vart förkyld å matt så har man 3 prov+ uppsats till nästa vecka. pigg på det då? Njaa..

Så skönt med praktik snart! 4 veckor på unt uppsala sen 4 veckor på ep:) blir skönt det.
slutar på onsdag...långhelg för mig då:)

usch sitter å skriver om israel-palestina konflikten, upphetsande? haha. Fy.
Missade tillomed en fest pågrund av att ja e sjuk å att pluggandet måste gå först:/ deprimerande. men jag sparde pengar iaf?:)
alltid något positivt:)!

Jag vill bara bli frisk nu.. brukar fan jämt få slippa dem där förkylningarna, men inte denna gång nej.

haha såg på en film igår föresten!:d fy fan.. var en blind tjej som skulle gå på toa å gick fel..hon satt sig på toa å sket som en dåre å efter 10 minuter brakande av bajs så märker hon att hon sitter på en rättegång å skiter ! Hon hade gått fel å trodde hon satt hemma!:d
Ett gott skratt fick jag värkligen:P

Nej nu ska jag fortsätta med min uppsats.
ha en trevlig helg allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0