Fotoutställning

Funderar på att ha en otoutställning till mitt projektarbete ..

men var?
Skulle bli en fotobok mwn då måste jag ha 32 bilder för den där boken.:/
å fotoutställning är ju alltid kul.
Någon som har något förslag på var? Skrik i sådana fall!


Bibloteket? Tror det. Men det kommer nog hamna i Uppsala så min lärare slipper åka så långt för att kolla på den.
Har iallafall hittat en sida där det är någurlunda billigt att förstora bilder och där jag slipper betala någonting (skolan står för det) 10 bilder för 150 spän.

Måste ner dit och prata med dem idag så jag får ställa ut.

Det är redovisning nästa vecka av projektet så ska skriva ut lite löpsedlar och sätta ut på stan. (om det visar sig att det går igenom på biblan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0