har du träffat Carl Philip?

Länge sedan nu men vill informera om att prins carl philip har vart i enköping!

Vi skulle till oelerys i onsdags men där vare så jävla fullt så vi gick till corner, efter en timme så stannade jocke upp i en mening å stirrade på nåt, där trampade prinsen in! haha. Enköping av alla ställen. Ibland bor man faktiskt i rätt stad.:=)

En ren chock var det. Men trevligt att se en känd människa i lilla enköping.

Vart marknad å tivoli i stan så jag å Micke åkte ner idag bara för att man ska ha vart där. gick igenom marknaden på max 10-15 min å tog sedan nå lotter som det inte var någon vinst på. (om du inte var där så missa du inget) det var som vanligt.

Snart valborg. Då ska vi till Jockes stuga som vanligt å grilla å ha det mysigt. en tradition. riktigt trevligt där vill jag säga!:=)

Ska träffa Elin på fredag med! Ska fota henne tll ett dvdomslag tlll foto b å sen ska jag fota henne lite åt henne :/ hm det där lät invecklat men:P sen ska vi kankse ta en fika. Underbar tjej det där.

Nu ska jag nog gå å sova lite så jag för en gångs skull är pigg i morgon:/ Får se hur det blir med den saken men. Juste! magasinen släpptes i fredags och borden vid våra "rum" var fulla, 16 liter cider, 5 chipspåsar, 4 salta pinnar och 2 ostbågspåsar gick åt:P

Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0