Länge sedan.

Bloggen har inte funkat så det är först nu jag kan skriva.
Det har gått ett tag sen sist jag skrev, ett lov har gått förbi, mitt sista. Ett magasin har gjorts klart och jag har bokat resa till spanien som jag tar bussen till om drygt en halvtimme.

Jag blir galen av att packa, tar jämt med alldeles för mycket, har beslutångest. Men det ska bli skönt att komma bort ett tag!:)

Skrev en krönika igår om framtiden. Den blev rätt bra tycker jag,
Hela denna vecka har vi jobbat med 1orna och haft projektvecka, har vart intresant. Såklart får ju 1orna ut mäst av det här, vi är mycket äldre och har mer erfarenhet av journalistiken. Men det har vart roligt att träffa nytt folk och uppleva något nytt, ramtiden var temat.
En intresant vecka.'

Nu ska jag gö det sista innan jag åker iväg men ha det så bra här i sverige utan mig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0