verme..

Jag sitter nu i reception i Canarieorna och ventar po att mamma ska gora ordning sig.
Jag har brent mig som vanligt, under ogonen, ogonlocket, armarna o brostet.
Ska po jeepsafari upp i bergen po torsdag ska bli kul:)

sol och bad medans ni er hemma i regn och kyla, kenns bra po nogot sett;)
Skriver kanske en rad senasre for nu ska vi ut och eta och fota lite vid stranden!


Lordag 12.23
Nu er det sista dagen, om 45 minuter hemtar apollo upp oss till flygplatsen. Sorgligt. VILL INTE!!!!

Mycket sol och drinkar:=)) Vi var foresten po jeepsafari i torsdags, himla kul! Mot slutet okte vi po en jevligt dammig veg der det var stenar stora som halva fotbollar (utan recken) o smalt var det so det var lite hopp der, slog ihjel sig nestan.
Kopte "dokumenteren" fron oss so ska bli kul att se, haha:D

nnars so er jag sjelvklart solbrend. Lor,vad,rygg,ansikte,brost. ja det var vel nestan helakroppen va?;) he. Log o andra sidan 5 timmar i solen igor so inte so konstigt..

Hejdo soliga varma underbara spanien, velkommen hemska, ruggiga regniga Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0