jaha, 6 månader?

Ni kanske ser att det var drygt ett halvår sedan nästan som jag skrev men här är jag.
Under hösten har jag gått på komvux oxh pluggat in lite ämnen, blir fotoskola nästa!:)
 Hittade en skola som stod för reklam och magasin som jag funderar på att söka in på, andra skolor också självklart men.

Snart är det julafton och är nästan klar med alla, lite kvar till pappa och peter men annars så.
Såg Prison Break idag, lika bra som vanligt, en otrolig serie som man bara måste följa. Jag älskar Prison Break.:=)

Just nu önskar jag att jag hade ett jobb, dem sökte personal på joar så kanske ska söka, får se. var mäst på helger så får se.
Nej nu ska jag ta å fika lite å plugga in för redovisningen i morgon:)

Hej så länge!
Kramar,

Kommentarer
Postat av: Jocke

tjena sara. tack för senast. hoppas jag inte skrämde iväg dig. vill gärna höra allt om din rom resa nästa gång. du och micke var söta tillsammans! speciellt när ni gick därifrån. det är vad kärlek handlar om - den ena tar hand om den andra ;) /jocke, johannes bror.

2008-12-21 @ 10:27:46
Postat av: sara

Hej. nej inte alls. Jo jag får ta och berätta om den nästa gång.

Jo men det är ju det man ska göra för varandra?

2008-12-21 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0