Gick upp fem timmar förtidigt.

En helt onödig dag idag, kunde lika gjärna legat hemma och sovit.

Jag åkte till skolan som vanligt, ser Jonas i rökhuset så går dit och sätter mig. Jag får strax veta att vi bara har denna lektion idag. FAN var det rätta ordet för min reaktion. skulle ha mattestuga kvart men i 3 men nja? haha.

Jag satt mig på bussen runt 10 och var deprimerad över att jag kunde fortfarande ha sovit just nu. Men åkte hem å satt mig vid tvn, åt lite mat å somna till de:P he vaknade runt 4 igen och drack lite kaffe.

Satt föresten å redigerade 2 bilder från fotostudion som jag tagit, tror inte jag visat dem.
Två porträttbilder.

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0