Ronja slet sig.

Mitt hjärta slår, snabbt.
Det gör det fortfarande. Ni förstår min kära hund slet sig ur kopplet nyligen.
Jag gick som vanligt mot gringen till baksidan men när vi kom till huskantens slut så tvärsvängde hon och fick en väldans fart och skällde som en galning. Eftersom jag inte såg hur nära "den" var som hon skällde på så tog jag in kopplet så fort jag kunde, hade kortaste kopplet sen å smög fram för att kolla vad hon skällde på.
 Kikade fram men samtidigt på något sätt så slet Ronja sig ur selet, jag skrek av rädsla så min röst försvann nästan, hon stannade, jag skakade av chock och rädsla. Pulsen ökade på mig.
Usch hatar när hon sliter sig!


image37                    Min lilla älskling! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0