Stackars Micke

Som gick in i en garderobsdörr.
Ja, det var precis det han gjorde, men vänta han fick ett brett sår och fick sy.
Ja en sån otur har få människor. Klockan 10-halv 11 åkte vi till sjukan och tänkte väl "det här tar väl bara några timmar" sjuksköterskor, läkare och alla möjliga människor kom in, tror vi träffade hela personalen där.

Han hade allt möjligt i armarna stackarn. blodsockret var högt och en del kan väl ha å göra med det till varför ballansen var nersatt, men tog det hela ansvaret på ballansen? nej det tror jag inte å vi fick inget svar på det heller.. huvudet rönkades och till slut när klockan var undefär 6, då sydde dem ihop såret. Jag kollade naturligtvis bort, 6 stygn blev det.  Men det gick väl bra till slut, jag åkte hem vid halv 7 kanske och Micke ringde vid 8-halv 9 å va klar:)

Fortfarande lite dålig men bättre iallafall. Usch kan tänka mig hur ont det gjorde.
'


Från en sak till en annan, var i Stockholm igår och shoppade med mamma å moster å hennes son. Blev massa klädaffärer med massa kläder. efter sju och en halvtimma så ville fötterna inte hålla mig uppe längre, benen värkte som om ågon slog en yxa å benen som en galning, en benmördare. och tårna de brändes som om nån hade försökt elda upp dina fötter å det bara fortsätter brinna i 2 timmar. Exakt så kändes det. Ryggen ska vi inte tala om. Kan någon komma å ge mig 7 timmars massage?

Men jag fick fina kläder till våren å sommarn?:) Det blev iallafall något positivt, inte bara negativt:=))


Micke skrev precis ett inlägg i sin blogg, jag älskar dig med något fruktansvärt älskling. Om det ändå fanns ord tillräckligt för dig. Utan dig skulle inte gå, jag skulle va tom. som om du skulle dö. Så ensamt. Du är något enormt. Har aldrig träffat någon som dig, jag älskar dig Micke, det gör jag idag och kommer göra det i morgon och om ett år oavsett vad som händer, Kommer alltid älska dig.

Ikväll ska vi till Mickes pappa och äta lite gott och umgås:) Blir nog trevligt.
I morgon blir det plugg igen, usch börjar känna mig som en pluggis men det är bara 3 månader kvar nu som tur är, å vad jag ska njuta,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0