Länge sedan ..

som jag skrev nu, har inte orkat å tiden har vart knappt.
Men nu är jag här igen:)

Vad har hänt sedan sist då?
Jag har haft jullov där jag tillbringade den mästa delen med Micke, vilket är underbart:)
Min nyår var bra, roligt folk å mycket dricka med raketer därtill som smälldes.
Vi fick dock vänta på taxi i typ 2 timmar, vi somnade men den kom till slut:)



Sen har jag tagit lite bilder på ida:)
Här är några av dem ..

         



Jag måste ju också säga att vi äntligen har bokat resan till Grekland! så himla skönt.
10 Juni åker jag å Micke till Grekland, ska bli underbart!

SMUGGLERS WRECK.
Om vi ska bada där..så mysigt..å bara ligga där i det lugna.! bara kolla ..





Från en sak till en annan, jag orkar inte plugga längre, jag skjuter fram allt till slutet...kommer till skolan å får reda på att jag ska skriva 2 artiklar till nästa vecka, kul? njaa..
Det är så himla mycke..4 prov i det, 3 inlämningsuppgifter..1 prov i det å 1 i det å sen det där å 5 olika läxförhör typ...FY!


Vad händer hos er i kväll? Själv ska jag dricka lite gott å ha trevligt:)
Nu ska jag ta å gö något vettigare än detta.
Men ha det fint!

Å du Micke? Jag älskar dig:) Över allt annat. så himla mycket. Jag vill komma på det rätta ordet men går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0