. M A G A S I N .

Har vart en ganska bra dag idag om jag ska vara ärlig, på bra humör å har dessutom fotat i studion idag. Då kan man bara bli på bra humör!:)


Slutar om en trekvart å då ska jag sätta mig på bussen å läsa Gardell å sova lite kanske sen ska jag hem å käka å tare lungt ikväll, kanske plugga lite om jag får lust.
Springa lite på bandet kanske.

Gissa om att jag ska somna TIDIGT ikväll! vart trött hela veckan, helt död..

Föresten vi har börjat med magasin nu å våran grupp gör ett fotomagasin som innehåller massa olika fotografer (press,multi,reklam) bla. å friland å utlandsfotografer..photoshop..ja du fattar, lite blandat inom foto å bild:)
vi har fått massor av sponsringar så kanske kan vi få mer ex än det var tänkt från början vilket är väldigt roligt:)
Vi har kommit ganska långt å är bara några få artiklar kvar nu sen börjar vi med layouten på magasinet.

nu är det bara 20 minuter kvar å jag vill sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0