Så skönt

Att vi börjar få ordning på magasinet och vet vad som händer.
Tror seriöst att det var första gången som jag lämnade in en artikel i tid. haha:P Kändes skönt faktiskt:)
Skrev om analogt och digitalt fotograferande till vårat fotomagasin.

Har sprungit som en idiot på skolan å intervjuvat fotolärare, elever å ledning framåt tillbaka.. Men det blev bra till slut.
Förhoppningsvis så ska jag få 2 intervjuver till nästa vecka med en frilansfotograf som har jobbat en massa utomlands å fått priser för hans deltagande i sitt fotande å sedan en som nyligen vart i usa och fotat som bara är några år äldre än mig och som också är lärare på guc.

Hoppas på både men det lär jag få veta i morgon när jag får deras mail.

Känner mig plöstligt mer motiverad till skolan nu, var hos specialpedagogen i går å la upp ett schema hur jag ska lösa allt.

- 4 prov i samhällskunskap
- 3-4 prov i naturkunskap + 2 laborationer
- En psykologiuppgift
- 1 prov i svenska + ett häfte, romantiken å en bokredovisning
- 2 matteprov
- 1 prov i nån gammal skit.
- textkommunikation, bokomslaget

Nu var det nog inge mer..ha men det räcker gott å väl. fy vad hemsk jag är. Hur fan ska jag hinna?
Det löser sig på något sätt hoppas jag, 4 månader kvar. 
Det finns tid, det finns tid.


Om jag har tur nu slutar jag om 20 minuter ..om inte, om 2 timmar:/ obligatorisk lektion eller inte? 
Det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0