trött fortfarande.

Jag sov 9 timmar i natt å ändå är jag trött! Somnade 9 å vaknade 12 sen somnade jag halv 1 kanske igen å sov till 6.
Vanligtvis sover jag 3-4 timmar per natt så det kanske behövdes ändå:)
Var hur trött som helst:/

Vad händer idag? skola å sen plugga.
Helgen blir det nog en del plugg skulle jag tro, prov på tisdag å måste få godkänt.

3 1/2 månad kvar tills studenten, inte klokt! så skönt men ändå stressigt, förstår inte hur jag ska hinna med allt men jag får plugga dygnet runt å sen har jag ju specialpedagogerna:)

Nu ska jag åka till bussen å sova ett tag förhoppningsvis men kanske skriver mer senare på dan:)


12.39-----------------------------------------------------------------

 Har Aldrig sätt Carin så arg som hon var idag, svor varannan sekund nästan.
Det är många som förstör för alla i redaktionerna å kommer inte på lektionerna vilket innebär att det inte blir några tryckta magasin om inte människor kommer.

Man blir irriterad på folk eftersom det skadar inte dem själva, det skdar gruppen och hela magasinet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0