FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Ja det är precis vad jag har gjort. Riktigt härligt, riktigt underbart.
Jag började morgonen med vännerna på guc:s gräsmatta halv 9 med att dricka 2 cider. Eftersom jag var sen var det bara att halsa dem snabbt, vi släpptes in 9. Mat och sång blev vi bjudna på, samt ett avsked med elev och lärare. Stipendium delades ut men nej jag fick inget:/

Vi åkte tilloch med flak, det var nog det som gjorde hela dan. Sista avsked med dem från klassen lixom. Det var trevligt, varade i 2 timmar:D

Sen bar det hem till Enköping där släkt och vänner väntade. Mer exakt 38 personer:P Himla massa folk var det! Det var trevligt:) Fick bland annat glas, smycken, pengar, presentkort och macroobjektiv 100mm :))
Senare på kvällen blev det av till joar där det var sjukt mycket folk men det var mycket trevlig kväll måste jag säga!

Ikväll har jag packat tills i morgon eller..ska jag säga tills i natt? 06.20 i morgon går flyget till Grekland och ska åka härifrån vid halv 4. Skönt att komma bort och vi får vara helt ensamma jag och Micke:)

Tror jag skiter i och sova men får se hur det blir med den delen:P klockan är iaf 12 nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0