Sista dan ..

Sista dan jag kan säga att jag går på GUC. Känns konstigt samtidigt som JÄVLIGT underbart!:D
I morrn är det studenten vilket innebär sista dan med klassen, känns lite sorgligt. Det är en väldigt bra klass.
Eftersom vi är så nåra har vi också kommit varandra väldigt nära.

Studenten innebär också mycket dricka och festande. Det innebär champagne istället för mjölk till frukosten på morgonen.;) haha.

Kommer bli en härlig dag med klassen på morgonen och Sofie och rästen på kvällen. Blir nog en bra dag:)

Jag kan inte fatta att dagen äntligen är här. Den dagen som jag längtat efter i så många år. Den är HÄR!

Det värsta är väl att komma upp dagen efter för att bege sig till Mickes kusin som också tar studenten+ fyller år.

Sådant får man ta här i livet.


Efter studenten ska jag bara längta tills på tisdag då jag och Micke åker till Grekland, Zakynthos. Äntligen är det dax. 5 dagar kvar!:D


Nu ska jag sova så jag orkar med studenten:)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis till studenten Sara! :)

2008-06-06 @ 17:00:52
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Zandra

Grattis till studenten Sara! :)

2008-06-06 @ 17:02:15
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: sara

Tack!:=)

2008-06-06 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0