Helgen över-

Gjort något trevligt i helgen?
Min var riktigt trevlig. I lördags var jag och Micke ute på landet på en fest, nytt folk, kände inte en kotte men det var trevligt:) Var säkert runt 40 pers där, var man än gick var det folk.
Man märkte av att folket där var någon ålder under oss, förutom fjortisgruppen så var det riktigt trevligt tycker jag.
03.30 åkte vi därifrån, klockan 10 på morgonen blev det ett glas vatten å vaknade sedan halv 4 på eftermiddagen (!)
Åkte ner och hyrde en film å hade det lite mysigt så där en bakfylledag:)


Det bästa av allt tycker jag är att Carola blev utslagen av Nordman! haha, rätt åtna Och Sibel slog ut e-type. Inte vad vi hade trott? Nej inte direkt, men roligt!:D haha.



image49



Nu är helgen över och skolarbetet är i full gång med sista utskick med artiklar till magasinet som trycks nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0