Nyduschad,

Skönt.

Skolan nudå. snart. Skrev klart min artikel om Mattias Klum igår, snart är tidningen klar å har fått extra tid på oss med tidningen. tilloch med vecka 14. Vi blir nog lätt klara idag eller måndag (a) (om allt kommer in idag vill säga) Jonas?

Tog kort på Olle igår också till artikeln, han har vart i Usa å fotat massa å sånt:)
Gick riktigt bra, ni får se bilderna sen.

Lagt ut min kamera på blocket föresten, om du är sugen på en systemkamera så gå in å kolla:
http://www.blocket.se/vi/15531169.htm?ca=10_s

Nu måste jag skynda mig till bussen. :=)

 

13.57----  dåligare kvalite här men


Kommentarer
Postat av: Micke

Sämre älskling. Sämre, inte dåligare.

2008-03-14 @ 15:02:23
Postat av: sara

jaja spelar roll:)

2008-03-14 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0