Snart lov!

Min blixt till kameran kom idag (!)



Nu kan jag äntligen fota när det är lite mörkare och måste inte skynda mig ut på dagen. (har ingen inbyggd) :/
Har skrivit en sida nu på uppsatsen, ska skriva lite mer ikväll å sen en sida i morrn, sedan tar jag resten på fredag.

Det ska inte kännas panik inför i morgon, men det gör det. Magasinet, layouten ska lämnas in till läran i morgon. Jag måste ta en sista bild där det ska va fotoelever som fotar i studion, får bara hoppas att jag är på rätt tillfälle vid rätt tidpunkt? Det ordnar väl sig får jag hoppas:=)

Jag har lov om 2 dagar, åh såså skönt. SKÖNT! Det är rätta ordet.

På fredag blir det utgång med Ellinor! var riktigt länge sen nu, ska till västerås med henne å hennes syrra å Emma:) Ska bli trevligt. Sist vi var i västerås så var det Silk som vi var på, försökte komma in på Pluto, men då hade jag inte åldern:/
Får se vad det blir denna gång, åh längtar redan!:D:D

Sen ahr jag inte planerat något till lovet så hör av dig om du kommer på nåt trevligt?

Kommentarer
Postat av: Micke

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

2008-03-26 @ 22:09:10
Postat av: sara

mongo

2008-03-27 @ 23:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0