Världens bästa film

såg jag igår ..

I am Legend, var filmen. Så bra!
För er som inte vet handlar det om en som är enda överlevande på jorden, ett virus har smittats och rästen får ni se på film:=)
Men den är värd att se det vill jag lova! Jag njöt på bion. Det var jag och micke och två gamlingar .

Micke hjälpte mig med Matten igår, har iallafall någon som är bra på matte, haha.
Statistikprov på onsdag, får se hur det går?
Önska mig lycka till, det behöver jag :)

45 minuter kvar tills denna lektion är slut å 50 minuter kvar till nästa lektion.
Håller på att skriva artikeln på Mattias Klum just nu, fick svaren av han idag:=) En väldigt intresant människa.



image43      I AM LEGEND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0