8 dagar sen är eländet slut.

8 skoldagar! vilken känsla..
Förr var jag nervös om att allt skulle bli klart i tid, inte längre för nu vet jag att allt ksa göras nästa vecka. Planering där med 5 prov:P Önska mig lycka till, det kommer behövs:D:S

Nu har katalogen kommit! Till grekland, nu känns det bra, nu är det snart dax att ge oss iväg från Sverige till soliga grekland:)
Så då blire snart banken som gäller för att få euro. Härligt.

andra säger "fan va skönt att vi är lediga på fredag, då ska jag sova!"
jag säger "fan vad det är skönt att vi är lediga på fredag, då kan jag gå upp tidigt och har hela dan på mig att pugga"
Haha:/

Aja, ska sätta igång nu iaf:)  ser er senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0