Inget svar från läran om detta.

Har försökt nått min lärare i mediekommunikation.

Eftersom jag misstänkte att jag hade något kvar sedan 2an. i två 1/2 vecka har jag försökt nått honom (jobbar bara två dagar i veckan)
Han svarade på mailet och skulle återkomma.. han återkom aldrig så skickade ett nytt mail och fick svar idag
Han sa att jag antagligen inte har något kvar men skulle få exakta besked på onsdag. betygen sätts på måndagen. Ja va bra. det känns ju inte så kul..Om det är ett stort prov då? Då e de fan kört.

Kommentarer
Postat av: Micke

Han kan skjuta på betygsdeadlinen.

2008-05-18 @ 18:48:05
Postat av: sara

hm okej. hoppas det inte finns något mer och göra iaf:)

2008-05-18 @ 19:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0