krönikan inskickad!

Skickat in krönikan till stipendiet nu!:)
Nu är det bara att hoppas på det bästa..
Fick reda på av Carin idag att om vi blir utagna ska vi tydligen hålla ett tal för hela skolan, galen?
Bara att gå upp på scen gör mig galen. Men tusen spänn och publicering kan jag väl stå ut med det:)
5 blir nominerade och 3 tar hem det. Chansen finns, chansen finns.

ledig: ons, tors denna vecka
Ledig: mån,tis,ond,tors nästa vecka!:D

Snart kommer all studentskivor igång. Min på måndag som kommer sen blire Elins på tisdag så blir mycket fest nu! Fick henne även att köpa en biljett av mig. (A)

Jag får bara konstiga köpare på min kamera. Nu efter ett halvår kommer en och vill ha den och han fattar inte ett skit av vad jag skriver. jag skriver tydligt "jag ahr kameran kvar" skrev det 3 gånger tror jag och fick svar "aja fattar itne vad du skriver men ditt val om du vill ha den såld eller inte, jag skiter i dig nu"
(varenda gång sa han att han itne fattade vad jag skrev.) Jag blir trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0