mina inlägg:/

Usch känns som om varenda inlägg kretsar runt skolan just nu, haha. Men kan bero på att hela mitt liv kretsar runt skolan för tillfället, sista inlämmningar, sista proven, inlämmningsdatum, deadlines..igvrnigar i de och det.

Men mna inlägg ska förhoppningsvis bli lite roligare snart när betygen hat satts. Då är det fester varje dag, skivor å sånt roligt:)
Får väl se vem det är som springer  naken detta år på fotbollsmatchen? haha guc:s lilla tradition..
Kommer någon springa? Det lär utvisa tiden!


Viktiga datum:
 -----------------------------------------------------------------                                              
5e juni: jag tar studenten Då ska jag börja leva!            
10e juni: Jag och Micke åker till Grekland                        
2 Juli: Jag fyller 20!:D                                                            
                                                                                                 
------------------------------------------------------------------






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0