studentskiva

Studentskiva med klassen på Orange i går måndag!:)
Riktigt trevlit hade vi förutom att jag höll på å spy på maten. jag hatar lax mens å illa trodde jag itne att jag tyckte om lax. trodde iaf att jag kunde äta den men fick kvällningar å höll på å spy så gick inte. å biffen bara rann det blod på hela tallriken om. Härligt! Haha. men kladdkakan var god?

Vi delade ut "klassens" jag blev klassens "photobooth" webcameran i skolan..sitter jämt där:Phaha:D

Men vi hade det trevligt, kul att se alla lite fulla för en gångs skull!;) he. Vi har ju aldrig träffats hela klassen såhär och festat. Det ska bli synd att lämna klassen. Det är aldrig kul. men men.
Ett trevligt slut tycker jag iallafall.

Kom med på lite bilder, look.


Jag och några klasspolare.                                    Jag och elin!


Ikväll ska jag på elins skiva. bara vakna å fixa iordning sig:D

Kommentarer
Postat av: Micke

Lax mens å illa.



2008-05-27 @ 17:31:48
Postat av: sara

att lax är illa? förstår inte men om du menar att det inte är nå vidare så håller jag med:D

2008-05-28 @ 03:11:00
Postat av: sara

haha aha det var jag som skrev så i bloggen såg jag nu:/ lite fel där. "men så illa"

2008-05-28 @ 03:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0