jobb! Vill ha jobb! Ge mig ett jobb!

Har precis kommit hem från träningen, skönt som vanligt:) Ska käka mat snart och gå på bio senare med mamma, Gittan och Lukas.

Var i Uppsala igår och sökte jobb, eller ja det var redan tillsatt fick jag reda på när jag stod där nio på morgonen:/ Lite trist men jag passade på att fota lite bilder till fotoskolorna. Gick bra tycker jag:) Men och andra sidan kunde jag ha åkt till Uppsala 11-12 om jag visste att det var tillsatt. Men vad gör man?

Jag är trött på att sitta hemma nu, jag är klar med att göra ingenting. Vill ha ett jobb. Jag bara måste ha ett jobb.
Har iof sökt jobb som någon vimmelfotograf i Västerås. Hade inga bildprov som de uppskattade att man hade men får se hur det går med det.

Sjunde skivan Micke, SJUNDE skivan.. Synd jag inte fyller år snart:/
Föresten så handlade jag en present åt dig igår(A)

Nej om man kanske ska ta å duscha nu, känner mig lite äcklig:P
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0