Trevlig kväll ..

Med Peter och Lina.


Var hos Peter och Lina igår. Var trevligt:) Vi spelade lite poker (Peter vann), Spelade nya lika par eller vad det hette som Peter fick av mig i julklapp. Man ska snarare säga att vi försökte:d haha det gick bara inte..
Peter hade gjort i ordning toast skagen som vi senare åt.
När klockan var 3 så spelade jag och Peter Guitar Hero:D

Tyvärr har jag inte bilder och dela med mig av men en trevlig kväll med dricka, spel, mat och gott sällskap:)

Jag och Micke låg på en luftmadrass kan man säga som var ungefär 1 1/2 meter bred, Micke lyckades hela natten putta ut mig, hade hela natten en halv centimeter att ligga på.

Jag tog visserligen täcket av Micke så han fick ta en filt men helldre det än att ligga på golvet?:P

Från att gå från en sak till en annan.. -16 grader var det ikväll när jag skulle gå ut med Ronja, fy vad jag höll på å frysa ihjäl, aldrig vart med om värre.

Nej om man kanske ska avsluta här då.  Ha det så bra och skriv gjärna en kommentar:)

Kommentarer
Postat av: micke

Det var oerhört trevligt. Vi lär göra om det. Älskar dig. Puss!

2009-01-06 @ 05:46:02
Postat av: sara

Ja det tycker jag med:) Älskar dig med, puss(K)

2009-01-07 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0