Lite Midsommar,påsk och lite vinter.

Tänkte lägga in lite bilder från midsommar, ingenting funkade. Till slut kommer det upp på kameran "kort spärrat!" va i helvete...varför händer ALLT mig?
Jag orkar inte..

Men eftersom jag inte har några bilder så vill jag säga att vi hade en väldigt trevlig midsommar:P
Mycket folk och sedan hade Micke gjort ording Tzatsiki åt mig, det var det bästa på hela kvällen:D

Fan, jag VILL lägga upp bilderna:(

Vill passa på att säga att jag fyller 21 på torsdag:) Härligt. Jag längtar dit. Konstigt att man tycker det är lika roligt nu att fylla år som när man var liten, haha


Eftersom jag inte kan dela med mig av några midsommarbilder hittade jag några påskbilder från i år.

Det här fina ägget målade jag;)

                                   




Den här fina gjorde Peter för 30 år sedan:D
     






När jag ändå håller på så har jag några bilder från sälen i år. Å sälen, saknar sälen.:/

            




Nu var det slut på det roliga, ska gå å äta nu och sedan åka till Mike:)

Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Micke

NYNYNY

2009-08-28 @ 02:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0