Hade panik.

Att det ska vara så svårt att få till ett personligt brev?
Den här gången handlar det inte om något jobb utan ansökan till fotoskola, kanske just därför? Det är så viktigt för mig att komma in att det här brevet ska vara perfekt.

Tidigare ikväll så var jag lite desperat, photoshop funkade inte, passade lagomt bra såhär i sista minuten, tror jag laddade hem 6 olika photoshop, tänkte nu är det kört, jag kan glömma allt som har med fotoutbildning att göra.
Men vet ni vad? När jag var som mäst desperat ringde Micke och sa "jag har laddat hem photoshop på datorn så kom hit och redigera" Tror aldrig jag har vart så glad någon gång, mitt liv var räddat:D

Känner mig ändå lite jäktad
Tisdag: Skriva personliga brev
Onsdag: Ringa Kim och fota katter.
- fixa personbevis
- Kolla igenom bilderna och ta ut dem jag vill använda
- Åka till Micke och redigera dem.

Torsdag: Framkalla bilderna
- Kopiera betyg
- skriva ansökan
- Skicka ansökan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0