västerås, Det är dit man ska.

Jaha nu var det ett tag sen igen.
Får uppdatera lite från helgen. Jag och Lina var ute i Västerås och festa. Ett ord, jag älskar Västerås!

Kvällen började på Tabasco med en drink eller två, var där någon timme sen gick vi till pluto men där vare dött så blue moon bar blev det till slut. Vilket ställe! Det blev mycket dans men trångt var det.
Blue moon bar är mitt ställe:)
Vi blev fotade av en fotograf där men tyvärr kunde jag inte spara bilden, var hemsk i vilket fall så ni missar inget;)

Nej nog om västerås, på lördag blir det ju inflyttningsfest hos Zandra, det kommer att bli jättetrevligt:)

Den här gången blev det en liten kortare text men jag skriver snart igen och ha det bra där ute som läser detta så ska jag återgå till mitt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0